середа, 3 грудня 2014 р.

Інформація щодо деяких особливостей зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року

У 2015 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2015 року.

Кожен учасник ЗНО  має право скласти тести не більш як ізчотирьохнавчальних предметів з переліку:  
·                     Українська мова і література
·                     Історія України
·                      Математика
·                     Біологія
·                     Географія
·                     Фізика
·                     Хімія
·                     Англійська мова
·                     Іспанська мова
·                     Німецька мова
·                     Російська мова
·                     Французька мова
Характеристики тестів із усіх предметів і критерії оцінювання завдань з розгорнутою відповіддю розміщені в розділі «Підготовка до ЗНО».

Два рівні складності сертифікаційної роботи (тесту)
Абітурієнти складатимуть тести ЗНО зукраїнської мови і літературитаматематикидвох рівнів складностібазового і поглибленого, обрати який слід буде під час реєстрації. Рівень складності тесту, необхідний для вступу на навчання, визначатиметься Правилами прийому до вищого навчального закладу.      


Державна підсумкова атестація (ДПА) з української мови
Для усіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2015 року результати ЗНО з української мови і літератури зараховуватимуться як результати ДПА.  Вони визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови.


Встановлення «порогового бала»
Для визначення результатів ЗНО-2015 з кожного предмета буде встановлено«пороговий бал»,тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат ЗНО з цього предмета для вступу до ВНЗ. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів та матимуть право брати участь в конкурсному відборі при вступі на навчання. 
Детальніша інформація про метод визначення експертами «порогового бала» подана в статті Валерія Бойка «Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання: старі проблеми та нові перспективи» (http://education-ua.org/ua/articles/316-viznachennya-rezultativ-zovnishnogo-nezalezhnogo-otsinyuvannya-stari-problemi-ta-novi-perspektivi). 

Немає коментарів:

Дописати коментар