субота, 6 грудня 2014 р.

Самоаналіз уроку



Педагогічний самоаналіз проведеного уроку здійснюється за такою орієнтовною схемою:

1. Дати психолого-педагогічну характеристику класу (змалювати психолого-педагогічний портрет класу).

2. Охарактеризувати тему даного уроку в контексті інших тем у системі уроків: складність її взагалі, утруднення для її сприйняття, усвідомлення, засвоєння учнями даного класу.

3. Обґрунтувати формулювання мети та завдань уроку.

4. Обґрунтувати вибір структури уроку. Виділити головний етап уроку, здійснити його аналіз. Показати, як всі етапи уроку «працювали» на головний етап.

5. Обґрунтувати вибір методів, прийомів та засобів навчання учнів.

6. Обґрунтувати вибір форми організації заняття, форм пошуково-пізнавальної діяльності.

7. Дати аналіз власної управлінської діяльності на уроці.

8. Охарактеризувати стиль взаємодії та спілкування з учнями.

9. Наскільки об'єктивними та методично коректними були контроль та оцінювання знань, умінь учнів?

10. Визначити найбільш вдалі / невдалі моменти уроку.

11. Наскільки, з погляду вчителя, на уроці вдалося реалізувати його мету та завдання?        

12. Які резерви уроку? Як вчитель у подальшій роботі розвиватиме позитивні якості уроку та усуватиме недоліки?

Немає коментарів:

Дописати коментар