Мабуть, ніхто не стане заперечувати важливість духовного здоров’я, гармонічного емоційного стану під час заняття. Адже, коли у нас позитивний настрій, потяг до навчання зростає, якщо ж негативний, то навчання не має успіху.
Учитель має впливати на психологічний
клімат у класі, сприяти його покращенню. Щоб учні почували себе комфортно та
безпечно, можна застосовувати такі вправи:
«Ланцюг довіри»
Для ефективної праці ми маємо
більше довіряти один одному, бачити те, що є у нас спільного.
В учнях необхідно розвивати
навички довіри. Дітям пропонується відшукати й назвати щось спільне із сусідом,
утворюючи своєрідний ланцюг. При цьому використовуються вивчені на уроці мовні
одиниці.
«Коло компліментів»
Для розвитку комунікативних
навичок можна використати «Коло компліментів». Учні стають у коло і, взявшись
за руки, по колу говорять один одному компліменти, використовуючи певні мовні
явища, наприклад, однорідні члени речення. Ефективною є також подібна робота у
парах. Учні записують у зошит сусіда комплімент, використовуючи, наприклад,
лише прикметники, обміюються зошитами і виконують морфологічний чи морфемний
розбір.
«Коло успіху»
Для створення позитивногонастрою
учні продовжують речення: «Я успішний, тому що…», використовуючи вивчені на
уроці мовні одиниці.
«Від щирого серця»
Учні, передаючи іграшку у вигляді
серця, бажають один одному всього найкращого, використовуючи вивчені на уроці
мовні одиниці, наприклад, прикметники у формі найвищого ступеня порівняння.
«Хвастощі»
Кожен має похвалитися перед
класом своєю якістю, умінням, використовуючи певні художні засоби.
«Підтримка»
Після оголошення оцінок за урок,
учні пишуть сусіду по парті на листочках – сердечках слова підтримки: «У
будь-якому разі ти молодчинка, адже…»
Немає коментарів:
Дописати коментар