пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Психологічний клімат у класі


Мабуть, ніхто не стане заперечувати важливість духовного здоров’я, гармонічного емоційного стану під час заняття. Адже, коли у нас позитивний настрій, потяг до навчання зростає, якщо ж негативний, то навчання не має успіху.
Учитель має впливати на психологічний клімат у класі, сприяти його покращенню. Щоб учні почували себе комфортно та безпечно, можна застосовувати такі вправи:
«Ланцюг довіри»
Для ефективної праці ми маємо більше довіряти один одному, бачити те, що є у нас спільного.
В учнях необхідно розвивати навички довіри. Дітям пропонується відшукати й назвати щось спільне із сусідом, утворюючи своєрідний ланцюг. При цьому використовуються вивчені на уроці мовні одиниці.
«Коло компліментів»

Для розвитку комунікативних навичок можна використати «Коло компліментів». Учні стають у коло і, взявшись за руки, по колу говорять один одному компліменти, використовуючи певні мовні явища, наприклад, однорідні члени речення. Ефективною є також подібна робота у парах. Учні записують у зошит сусіда комплімент, використовуючи, наприклад, лише прикметники, обміюються зошитами і виконують морфологічний чи морфемний розбір.

«Коло успіху»
Для створення позитивногонастрою учні продовжують речення: «Я успішний, тому що…», використовуючи вивчені на уроці мовні одиниці.

«Від щирого серця»
Учні, передаючи іграшку у вигляді серця, бажають один одному всього найкращого, використовуючи вивчені на уроці мовні одиниці, наприклад, прикметники у формі найвищого ступеня порівняння.

«Хвастощі»
Кожен має похвалитися перед класом своєю якістю, умінням, використовуючи певні художні засоби.

«Підтримка»

Після оголошення оцінок за урок, учні пишуть сусіду по парті на листочках – сердечках слова підтримки: «У будь-якому разі ти молодчинка, адже…»

Немає коментарів:

Дописати коментар