пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Використання виховного потенціалу притч, легенд


Для створення сприятливої емоційної атмосфери у класі можна скористатися виховним потенціалом притч, метафор, легенд. Використовуючи даний матеріал учитель може керувати увагою учнів, актуалізувати потрібний змістовий контекст, у завуальованій формі підвести учнів до розуміння поставленої проблеми.
Щастя
Одного разу троє братів побачили Щастя, яке сиділо в ямі. Один із них підійшов до ями і попросив у Щастя грошей. Щастя обдарувало його грошима, і він пішов щасливий. Другий брат попросив жінку-красуню. Тут же отримав її і пішов разом із нею щасливий. Третій брат нахилився над ямою.
 - Що тобі потрібно? – спитало Щастя.
 - А тобі що потрібно? – спитав брат.
 - Витягни мене звідси, – попросило Щастя.
Брат простягнув руку, витягнув Щастя з ями, повернувся і пішов геть.
А Щастя пішло слідом за ним…

Тачка
Троє чоловіків, щосили напружуючись, везли важкі тачки з камінням. Перехожий поставив кожному з них те саме запитання:
 - Що ти робиш?
Перший відповів:
 - Везу цю кляту тачку.
Другий відповів:
 - Заробляю собі на хліб.
Третій сказав:
 - Будую місто.
Пустеля плаче
У Північній Африці один європеєць побачив, що якийсь бедуїн лягав на землю, прикладав вухо додолу і щось слухав.
Здивованій європеєць запитав його:
Що ти робиш?
Бедуїн підвівся і відповів:

Слухаю, як пустеля плаче. Плаче, тому що хотіла би бути садом, парком…

Немає коментарів:

Дописати коментар