Для створення сприятливої емоційної атмосфери у класі можна скористатися виховним потенціалом притч, метафор, легенд. Використовуючи даний матеріал учитель може керувати увагою учнів, актуалізувати потрібний змістовий контекст, у завуальованій формі підвести учнів до розуміння поставленої проблеми.
Щастя
Одного разу троє братів побачили
Щастя, яке сиділо в ямі. Один із них підійшов до ями і попросив у Щастя грошей.
Щастя обдарувало його грошима, і він пішов щасливий. Другий брат попросив
жінку-красуню. Тут же отримав її і пішов разом із нею щасливий. Третій брат
нахилився над ямою.
- Що тобі потрібно? – спитало Щастя.
- А тобі що потрібно? – спитав брат.
- Витягни мене звідси, – попросило Щастя.
Брат простягнув руку, витягнув
Щастя з ями, повернувся і пішов геть.
А Щастя пішло слідом за ним…
Тачка
Троє чоловіків, щосили
напружуючись, везли важкі тачки з камінням. Перехожий поставив кожному з них те
саме запитання:
- Що ти робиш?
Перший відповів:
- Везу цю кляту тачку.
Другий відповів:
- Заробляю собі на хліб.
Третій сказав:
- Будую місто.
Пустеля плаче
У Північній Африці один європеєць побачив, що
якийсь бедуїн лягав на землю, прикладав вухо додолу і щось слухав.
Здивованій європеєць запитав його:
– Що ти робиш?
Бедуїн підвівся і відповів:
– Слухаю, як пустеля плаче.
Плаче, тому що хотіла би бути садом, парком…
Немає коментарів:
Дописати коментар